Saturday, May 16, 2015

İlk Blogger Buluşmamız :)

Herkese merhabalar :)

Bu işe başlayalı çok olmadı ama böyle sonuçlarını görmek oldukça mutlu edici! Instagram'da beni takip eden herkese çok teşekkür ederim, böyle kısa bir zamanda bu kadar insana ulaşabildiğim ve az da olsa faydalı olabildiğim için çok mutlu hissediyorum.
Instagram hesabım sayesinde pek çok blogger tanıma fırsatı edindim. Hepsi de oldukça iyi, canayakın ve samimi insanlar iyi ki de tanımışım. Bugün ilk kez sponsorlarımız eşliğinde bu arkadaşlarımın bazılarıyla tanışma imkanı bulduk. Hepsiyle de 40 yıllık dostmuşcasına anlaştık. İnşallah bundan sonra artarak gider bu dostluklar :) Daha pek çok insanla tanışmayı istiyorum. 
Bugün Akasya Acıbadem AVM Midpoint'te buluştuk. HC Hair Care, Moshos Garden, Prozinc, Splat bizden desteklerini esirgemeyip pek çok ürün gönderdiler. Tekrardan hepsine teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ev sahibimiz Ece de kendi elleriyle kurabiyeler, süsler yapmış. Eline sağlık :) Fotoğraftaki tatlılıklar Ece'nin uğraşları :) 



Hediye gönderen firmalardan Prozinc, tam da yaz öncesi ihtiyacımız olan seti yani Summer Time serisini göndermiş. Havuz, deniz, güneşten yıpranmış saçlara elveda diyeceğiz sanırım bu yaz :)

Moshos Garden Instagram blogger aleminde tanıdığım bir marka. 100% doğal ve cruelty free ürünleri nedeniyle oldukça hoşuma gitmişti. Argan&Aloevera özlü kil maskesi ve Shea&Lavender el ve yüz kremini deneyimleme fırsatını bulduk bu sayede. İçerisine birde lavanta kesesi koymaları oldukça hoş olmuş :) 


HC Hair Care firmasının da şampuanlarının oldukça iyi olduğunu duymuştum. Hatta satın alacağım sanırım :) Bize hediye olarak HC Complex, HC Ovex ve HC Tria göndermişler. Deneyip görelim bakalım :)


Son olarak Splat'tan dünyalar tatlısı Marina Hanım bize oldukça faydalı bilgiler verdi ve Splat ürünlerini tanıttı. Ben kendime Deniz mineralleri içeren diş macununu aldım. 


Gördüğünüz gibi firmanın pek çok diş macunu bulunuyor. Gratis mağazalarında bulmak mümkünmüş, diğer çeşitlerini de alacağım gibi duruyor :)


Ürünlerin ayrıntılı yorumları kullandıkça gelecek, şimdilik buluşmamızı anlatmak istedim :) Son olarak günden bir foto paylaşmak istiyorum ben ve blogger arkadaşlarımla :) 


Bir dahaki yazıda görüşmek üzere! Kendinize iyi bakın :)

No comments: