Tuesday, March 10, 2015

Tırnaklara bahar geldi :)

Yeni bir haftadan herkese selamlar :) 
Mart ayı gelmiş olsa da ısınmayan havalar bize bahar gelmediği anlamına gelmiyor. Mesela ben tırnaklarıma çoktan baharı getirdim ! :) Sık sık uğradığım mağazalardan birisi olan H&M'in ojelerini deneme fırsatım daha önce olmamıştı. Dün (her zamanki gibi :)) alışverişten kendimi alamıyorken bu şipşirin ojeleri keşfettim. 4'lü bir paket halinde satılan ojelerin birbiriyle uyumuna bayıldım. Sizce de öyle değiller mi ? :)



Öncelikle tek tek renkleri daha yakından göstermek istiyorum. 

Benim favorim bu renk oldu: (Sanırım yazı özlediğim şu günlerde deniz, kum, güneşi hatırlattı bana :) Şimdilik sadece serçe parmağımla yetindim. )



Coral da hafif bronz tenlerde çok güzel duracak gibime geliyor, şimdilik bembeyaz ellerimle idare edin :) 



Ana renklerin yanında bu renklerin tamamlayıcısı parıltılı ojeler geliyor. İster oje rengiyle zıt bir şekilde deneyin, ister aynı renk üzerinde bence hepsi çok hoş duruyor :) Ben ilk denememde zıt renkleri tercih ettim.





Her zamanki sabırsızlığımla eve gelince ilk işim ojeleri denemek oldu :) Hem de öyle bir denemek ki 4'ünü birden denemiş oldum, ama zaten 4'lü paketin amacı da bu olsa gerek :) Ojeleri tek tek yakından gösterirken ön gösterim yapsam da sırada büyük resim geliyor :) Nail art ile uğraşmadan pratik ve hoş tırnaklar istiyorsanız kaçırmayın derim çünkü H&M'de bazı serilerin devamı gelmeyebiliyor. Fiyatı da oldukça uygun, 4 oje sadece 14.99 TL. İtanbul Levent Özdilek Park mağazasından aldım, şuan yeni geldiği için stokta baya bir gözüküyordu, bitmeden koşun kızlar =)


No comments: