Wednesday, April 15, 2015

Makyaj Trendi Alışverişim

Herkese merhaba :)

Instagram sayesinde tanığım güzel sitelerden birisi kesinlikle Makyaj Trendi. Bu siteden ilk alışverişimi bu hafta yaptım, oldukça da memnun kaldım. Oldukça hızlı bir şekilde kargolandı ki bu benim için önemli şeylerden :) Kargo elime ulaştıktan sonra bir sürprizle karşılaştım. Kargo paketinin altında bu kadar şeker bir paket beklemiyordum doğrusu, emek verilip hazırlanmış bir paket olunca müşterilere ne kadar değer verdiklerini anlıyorsunuz :) Fotoğrafta gördüğünüz gibi pembe kurdeleli tatlı mı talı bir pakette geldi :)


Gelelim aldığım ürünlere.. Yazın gelmesiyle birlikte tere, suya karşı dayanıklı makyaj malzemeleri olmazsa olmazımız hele ki benim gibi yağlı bir cilt için önemini söylemiyorum bile :) Instagram  sayfalarında Shiseido güneş korumalı, su ve tere dayanıklı makyaj ürünlerinin indirime girdiğini gördüm. Fondötenini daha önceden kullanıp memnun kalmıştım, 55 TL gibi bir fiyat görünce hemen yedekledim, çünkü diğer mağazalarda 125 TL gibi bir fiyata satılıyor. Nasılsa ucuz aldım diye bir de kompakt fondötenini de alayım dedim o da aynı fiyattı :) Bakalım kompakt halinden de memnun kalacak mıyım ? 

Tatlı paketten çıkanların fotoğrafı bu da :)

Ama hiç tester koymamışlar bu duruma üzüldüm biraz :(

Herkese güzel haftalar! :)

1 comment:

Kızsal Şeyler said...

Güzel günlerde kullan :) Blogunu takibe aldım benim makyaj bloguma da beklerim sevgiler ♥