Thursday, April 30, 2015

PartyLite ile Tanıştım :)

Merhaba Herkese! :)

Bugün sizlere yeni tanıştığım bir firmadan bahsetmek istiyorum. PartyLite 105 yıldır Dünya çapında tanınmış bir marka, Türkiye'ye henüz çok yeni giriş yapmış bir firma. İyi ki de gelmişler, yoksa hala is kokulu, zararlı mumlar yakmaya devam edecektik maalesef. Benim gibi mum düşkünü bir insan için oldukça iyi bir haber!

Tatlı mı tatlı bölge müdürleri Hande Hanım ile tanışma fırsatım oldu :) Onun sayesinde ürünler hakkında pek çok bilgi edinme fırsatı buldum. Mumlar ve ev parfümleri tamamen doğal ürünlerden elde ediliyor. Hatta ürün kavanozları, camları bile doğalmış. Günümüz şartlarında böyle ürünler bulmak cidden sevindirici :) Oldukça şık dekorasyon önerileri, mumluklar ve ev parfümleri seçenekleri de mevcut. Mumları da oldukça şeker görünüyordu. Özellikle Just Desserts serisi tam benlik duruyordu, gözlerim açıldı resmen mutluluktan :)

İnternet sitelerine  http://www.partylite.com.tr/ adresinden ulaşabilir, kataloglarını inceleyebilirsiniz.




Bu nedenle ürünleri yakında tanımak ve destek olmak için 2-3-4 Mayıs tarihlerinde Anadolu Yakası Cevahir Otelde saat 10.00 -22.00 arası hem alışveriş yapmak hem yetimhanelerde hayatlarını sürdürmek zorunda olan çocuklarımıza umut olabilmek adına sizleri Super Mom's anneler gününe Özel Yardım Şenliği'ne bekliyoruz. Hande Yener , Safiye Soyman, Hülya Avşar ve daha birçok ünlünün katılımı ile gerçekleşecek olan şenlikte PartyLite İstanbul Ailesi de orada olacak. Ben de birbirinden güzel görünen mumları, ve mumlukları incelemek için orada bulunmayı planlıyorum :) Ne dersiniz birlikte gidelim mi ? Etkinlik ayrıntılarını aşağıdaki fotoğraftan bulabilirsiniz :)




Görüşmek üzere..

İyi haftalar herkese! 

No comments: