Friday, April 10, 2015

Instablogger oldum :)

Yine uzun bir aradan sonra selamlar :)

İş, okul derken buraya gerekli ilgiyi gösteremiyorum ne yazıkki ama her şey haziranda okulum bitince daha güzel olacak, sadece biraz sabır lazım :) Makyaj serüvenlerimi sadece blog şeklinde yazmayı planlıyordum ama arkadaşlarımın desteğiyle şimdi bir Instablogger oldum çıktım :) Sosyal medyanın hızla geliştiği bir dünyada kaçınılmaz son sanırım Instagram :) 
Umarım hesabımda paylaştığım ürünler hepiniz için faydalı olur. Tek amacım biraz da olsa makyaj alışverişleriniz öncesinde size yardımcı olabilmek. Olabildiğince samimi davranmaya çalışıyorum, objektif yorumlar yapmaya çalışıyorum. Beğenmediğim ürünleri asla önermiyorum. Şimdilik böyle kısa bir yazıyla günü tamamlıyorum.

Yakında görüşmek üzere!

Güzel haftasonları..

Mail adresim: gizoandtheblog@gmail.com
Instagram hesabım: @gizoandtheblog Hepinizi bekliyorum :)

No comments: